ATENDENTE JUNIOR DE D.T.S (SERVIÇOS AO HÓSPEDE)
Descrição da oferta de emprego
Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension.
Receive, record, and relay messages accurately.
Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.
., Bellperson, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been resolved to their satisfaction.
Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest.
May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system.
Assist guests with accessing internet and guestroom entertainment.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; and protect company assets.
Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation.
Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette.
Develop and maintain positive working relationships with others, and support team to reach common goals.
Comply with quality assurance expectations and standards.
Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
PREFERRED QUALIFICATIONS Education.
High school diploma or G.
.
.
equivalent.
Related Work Experience.
No related work experience.
Supervisory Experience.
No supervisory experience.
License or Certification.
None Marriott International is an equal opportunity employer.
We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture.
We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
At Renaissance Hotels, we believe in helping our guests experience the DNA of the neighborhoods they are visiting.
Our guests come to discover and uncover the unexpected, to dive into a new culture, or simply to make the most of a free evening.
They see business travel as an adventure because they see all travel as an adventure.
Where others may settle for the usual, our guests see a chance to bring home a great story.
And so do we.
We’re looking for fellow spontaneous explorers to join our team to bring the spirit of the neighborhood to our guests.
If this sounds like you, we invite you to discover career opportunities with Renaissance Hotels.
In joining Renaissance Hotels, you join a portfolio of brands with Marriott International.
Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Detalhes da oferta
- Marriott International
- Em todo o Brasil
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 08/05/2024
- 06/08/2024
Qual será o seu desafio? construir um relacionamento com o cliente através de um serviço cordial que garanta satisfazer tanto as necessidades do cliente quanto os objetivos comerciais definidos pelo pós venda; oferecer soluções e serviços através de todos os canais de atendimento, garantindo a satisfação......
Sales support europe fornece serviços administrativos para os escritórios europeus na área de processamento de ordens de venda, investimento comercial, dados mestres, relatórios, e-tização, logística... o especialista júnior deve ser preciso, focado e confiável, eficiente na gestão do tempo e respeitar......
A data disponível é 1 de junho de 2024 a 1 de junho de 2025 descrição sales support europe fornece serviços administrativos para os escritórios europeus na área de processamento de ordens de venda, investimento comercial, dados mestres, relatórios, e-tização, logística... *atenção: essa vaga é uma oportunidade......
Qual será o seu desafio? construir um relacionamento com o cliente através de um serviço cordial que garanta satisfazer tanto as necessidades do cliente quanto os objetivos comerciais definidos pelo pós venda; oferecer soluções e serviços através de todos os canais de atendimento, garantindo a satisfação......
(mas se não tiver, pode se cadastrar mesmo assim, tá?) qual será o seu desafio? construir um relacionamento com o cliente através de um serviço cordial que garanta satisfazer tanto as necessidades do cliente quanto os objetivos comerciais definidos pelo pós venda; oferecer soluções e serviços através......
Auxiliar de serviços gerais a (o) responsavel, ficara encarregado de limpeza de area hospitalar e area comum... trabalho de segunda a sexta das 8h até as 17h 1h de intervalo folgas em feriados salario de 1550 + beneficios da função (insalubridade de 40%) direito a: vale transporte vale alimentação......
Período de realização do intercâmbio: 2 de fevereiro de 2024 - 2 de fevereiro de 2025... requisitos do trabalho inglês avançado; cursando: ciências da computação, engenharia de sistemas e computação ou áreas relacionadas; experiência na área; disponibilidade para viajar para índia no período da experiência......
Atribuições: ficará responsável por apoiar os garçons na recepção e atendimento aos clientes, servindo refeições e bebidas, montagem de praças, carrinhos, mesas, balcões e bares... requisitos do trabalho requisitos: necessário residir em campinas; ter disponibilidade para atuar em escala 6x1 das vivência......
Com experiência em atendimento ao cliente, finalização de vendas, organização de estoque... 800,00 + vt + vr 19,00... sábado das 09:00 as 13:00... região novo mundo/ curitiba... horário: segunda a sexta das 09:00 as 18:00 com 1 hora de almoço + 15 minutos de intervalo a tarde......
Atividades: atendimento ao hóspede antes da reserva confirmada, tirando possíveis dúvidas sobre a propriedade, sobre os procedimentos para finalizar a reserva, pagamentos e outras dúvidas que possam surgir no decorrer da consulta; acompanhamento das reservas confirmadas, com os hóspedes durante a estadia......