ATENDENTE JUNIOR DE D.T.S (SERVIÇOS AO HÓSPEDE)
Descrição da oferta de emprego
Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension.
Receive, record, and relay messages accurately.
Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.
., Bellperson, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been resolved to their satisfaction.
Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest.
May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system.
Assist guests with accessing internet and guestroom entertainment.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; and protect company assets.
Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation.
Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette.
Develop and maintain positive working relationships with others, and support team to reach common goals.
Comply with quality assurance expectations and standards.
Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance.
Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
PREFERRED QUALIFICATIONS Education.
High school diploma or G.
.
.
equivalent.
Related Work Experience.
No related work experience.
Supervisory Experience.
No supervisory experience.
License or Certification.
None Marriott International is an equal opportunity employer.
We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture.
We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
At Renaissance Hotels, we believe in helping our guests experience the DNA of the neighborhoods they are visiting.
Our guests come to discover and uncover the unexpected, to dive into a new culture, or simply to make the most of a free evening.
They see business travel as an adventure because they see all travel as an adventure.
Where others may settle for the usual, our guests see a chance to bring home a great story.
And so do we.
We’re looking for fellow spontaneous explorers to join our team to bring the spirit of the neighborhood to our guests.
If this sounds like you, we invite you to discover career opportunities with Renaissance Hotels.
In joining Renaissance Hotels, you join a portfolio of brands with Marriott International.
Be where you can do your best work, begin your purpose, belong to an amazing global team, and become the best version of you.
Detalhes da oferta
- Marriott International
- Em todo o Brasil
- Indeterminado - Indeterminado
- Indeterminado
- 08/05/2024
- 06/08/2024
Executar funções de atendente de telemarketing receptivo... vaga atendente de telemarketing fortaleza (vaga telemarketing receptivo em fortaleza) enviar currículo via e-mail para: talk telemarketing fortalezaou entregar currículo (cv): na sede da talk telemarketing (aldeota fortaleza) funções do atendente......
Relacionamento com os clientes, ter habilidade e experiência com vendas de serviços... prospectar e realizar vendas com foco em serviços de facilities, alimentar diariamente o crm... atividades desempenhadas: consultoria ativa em geral por crm (plataforma própria para o ramo) e telefone sobre serviços......
Qual será o seu desafio? construir um relacionamento com o cliente através de um serviço cordial que garanta satisfazer tanto as necessidades do cliente quanto os objetivos comerciais definidos pelo pós venda; oferecer soluções e serviços através de todos os canais de atendimento, garantindo a satisfação......
Onde você vai trabalhar? a empresa que está contratando oferece diversos produtos e serviços automotivos na região de florianópolis/sc... qual será o seu desafio? realizar o cuidado da higiene das dependências e instalações da empresa; efetuar remoção de lixos e resíduos internos; manter o edifício......
Missão executar serviços de limpeza dos produtos e do patrimônio, assim como apoiar em atividades de serviços gerais em conformidade com as normas, necessidades, e procedimentos técnicos da empresa... cursos de boas práticas de higiene na cozinha competências comportamentais trabalho em equipe foco......
Qual será o seu desafio? construir um relacionamento com o cliente através de um serviço cordial que garanta satisfazer tanto as necessidades do cliente quanto os objetivos comerciais definidos pelo pós venda; oferecer soluções e serviços através de todos os canais de atendimento, garantindo a satisfação......
Obs importante: na negociação, o atendente não fará “vendas de consórcios” e sim “compras”... o atendente de negócios realizará “compras” de consórcios de pessoas jurídicas e físicas, bem como todo o processo legal de transferência em cartório, cuidará de toda documentação necessária para essa transferência......
Sales support europe fornece serviços administrativos para os escritórios europeus na área de processamento de ordens de venda, investimento comercial, dados mestres, relatórios, e-tização, logística... as principais competências são a capacidade analítica, comunicação, foco no atendimento e trabalho......
A data disponível é 1 de junho de 2024 a 1 de junho de 2025 descrição sales support europe fornece serviços administrativos para os escritórios europeus na área de processamento de ordens de venda, investimento comercial, dados mestres, relatórios, e-tização, logística... *atenção: essa vaga é uma oportunidade......
Qual será o seu desafio? construir um relacionamento com o cliente através de um serviço cordial que garanta satisfazer tanto as necessidades do cliente quanto os objetivos comerciais definidos pelo pós venda; oferecer soluções e serviços através de todos os canais de atendimento, garantindo a satisfação......