BELIEVE EDITORIAL & MARKETING PARTNERSHIPS LEADER
Descrição da oferta de emprego
It is by combining technological and artistic skills in the service of digital distribution that the Group has based its expertise and has quickly positioned itself as a new player in the music industry landscape.
With more than employees in 50 countries, the group distributes more than a third of the world's digital music in volume and has achieved an average annual growth of 30% over the last ten years.
Believe's mission can be summed up as.
"Best serve and develop all artists and labels with care, transparency, fairness, expertise and innovation, in all local markets around the world".
Job Description The Editorial & Marketing Partnerships (E.
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.) Distribution manager will ensure the promotion of Believe’s artists and labels catalogues on local digital platforms.
Missions Artists & Labels promotion & relationships with local Digital platforms Benchmarking analysis.
insights for marketing actions focused on results and to increase audience (streaming platforms) Pitch our artists and releases to DSPs via weekly newsletters and priority sheets in order to develop their streams and revenues on digital platforms Work on our artists’ presentation & pitch in listening sessions & meetings with DSP Promote key International releases as well as local priorities, in coordination with our central team Reporting & marketwatch Monitor key indicators to optimize the streaming campaigns Report EMP results via weekly reports, performance analysis and KPIs overview Help educating & aligning our teams on digital best practices, the country streaming market, its trends & ecosystem.
Creation of case studies Qualifications A good knowledge of the local music market landscape and trends.
Data driven.
the ability to analyze and use data to optimize streams and release strategy A keen and creative interest in digital technologies and digital marketing opportunities.
Organized, with the ability to work to deadlines and to work under pressure.
A strong sense of priorities, ability to juggle various projects at the same time High level of verbal and written communication skills.
Friendly nature and good interpersonal skills.
A passionate, diligent self-starter.
Detalhes da oferta
- Believe
- Indeterminado
- 01/05/2024
- 30/07/2024
*descrição:*estamos em busca de um profissional experiente em edição de vídeo para integrar nosso dinâmico departamento de marketing interno... elaborar e manter um calendário estratégico de postagens para garantir uma presença online consistente e eficaz... gerenciar todas as atividades relacionadas......
Necessário possuir cnh b... com experiência em marketing, ferramentas google workspace, conhecimento básico de suite adobe, conhecimento de canva, noções de ferramentas de edição de vídeos......
(mas se não tiver, pode se cadastrar mesmo assim, tá?) qual será o seu desafio? realizar a produção de conteúdo para redes sociais; realizar captação de vídeos básicos; seguir planejamento de conteúdo digital e auxiliar no planejamento; auxiliar no gerenciamento das redes sociais (postagem, copy......
Qual será o seu desafio? alimentar e gerir as redes sociais da empresa; elaborar cronograma de postagens (horário, frequência, periodicidade); definir publicação dos conteúdos (textos, legendas, etc); produzir conteúdo para as diferentes redes sociais da empresa (youtube, instagram, linkedin, facebook......
Requisitos do trabalho cursando superior em gestão comercial, marketing e áreas afins; experiência comprovada na função; conhecimento em power bi, relatório gerenciais de vendas e gráficos gerenciais; excel e power point avançado; possuir veículo próprio... outros dados de posição salário negociável......
Requisitos do trabalho graduação em engenharia de alimentos, engenharia de produção ou áreas correlatas; desejável pós-graduação em marketing, gestão de projetos ou gestão em p&d; experiência em indústria; conhecimento em assuntos regulatórios relacionados à produtos de origem animal (produtos cárneos......