Ir à oferta completa

FINANCIAL PLANNING ANALYST

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

Financial Planning Analyst - Tech Mahindra is a global consulting service and systems integrator that operates in over 90+ countries, delivering solutions with a unique blend of digital innovation and robust, industry-strong processes. With our promise to help our customers scale at speed," we design future state solutions for industry leaders and offer innovative digital experiences that enable them to transform and scale at speed. Our aim is to enable enterprises, associates, and society to Rise for a more equal world, future readiness, and value creation. Estamos a procura de um(a) analista para atuar em um cliente do ramo da mineração! Responsibilidades: Gestão de Contratos: Responsável pelo acompanhamento de contratos de TI, controlando vencimentos, saldos, renovações (incluindo processos de BID) e toda a parte financeira (boletins de medição, folhas de serviço no SAP , aditivos e pedidos de compra). Fazer reportes periódicos à gerência sobre o status das contratações. Orçamento e Forecast: Conduzir a elaboração do orçamento anual da TI (CAPEX e OPEX) para o corporativo e unidades industriais, além de preparar os Forecasts trimestrais (FQ1, FQ2, FQ3) e materiais executivos para defesa orçamentária. Indicadores e Relatórios: Desenvolver e acompanhar KPIs financeiros da TI, como execução orçamentária, provisões e andamento de BID e aditivos. Gestão de Pagamentos: Acompanhar todo o fluxo de pagamento de todos os fornecedores, como o envio do Boletim de medição, criação e acompanhamento do fluxo de aprovação da folha de serviço, acompanhamento do recebimento e direcionamento ao setor fiscal do lançamento da nota fiscal e posteriormente o acompanhamento da conclusão do pagamento da fatura com o time do financeiro. Gestão do cartão corporativo sobre as compras realizadas, como criação do relatório de despesa e follow-up das aprovações. Documentação: Gestão dos documentos da área, como a criação e a publicação dos documentos da TI na aplicação GED (Gestão Eletrônica de Documento) da empresa como também no Sharepoint da TI. Administração: Consolidar e analisar indicadores para reuniões operacionais, garantir a atualização de relatórios e dashboards (Power BI e Excel), elaborar documentos e apresentações seguindo os padrões da empresa. Apoiar a gerência na identificação e solução de problemas, além de realizar follow-ups com áreas como Suprimentos, Jurídico, Fiscal e Financeiro. Qualificações: Domínio de Excel; Power BI; Word; PowerPoint; Proatividade, boa comunicação com diferentes setores; Gerência de indicadores; Comunicação com alta liderança; Experiência na gestão de orçamento de alto volume; É mandatório experiência prévia de compras no ramo de TI Necessário disponibilidade para atuar de forma híbrida - escritório em Alphaville
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 19/08/2025
Data de expiração
  • 05/01/2026
Senior Financial Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

The accounts payable specialist will have both a day-to-day and ongoing impact on financial transactions, keeping us on track, on time, and on good terms with our valued partners... o review invoices for appropriate documentation prior to payment o perform invoice and general ledger data entry o execute......

Administrative Department , Technical Department,
HERIGULF OIL AND GAS PLC

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......

Administrative and Technical Assistant
The Geodes Oil and Gas Plc

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......

User Experience (UX) Designer
Magnifinance

User experience (ux) designer about magnifinance magnifinance is an innovative company providing software solutions for financial management, focusing on automation and efficiency, enabling businesses to optimize their financial processes and significantly reduce the time spent on operational tasks......

Business Partner de Recursos Humanos (HRBP)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Offer valuable insights into business unit restructuring, workforce planning, and succession planning to support long-term organizational goals... legal compliance expertise: maintain an in-depth understanding of legal requirements to mitigate risks, collaborating with the legal department as needed......

Actuary (Latin America Region)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

In order to operate at this level, you will need to display a thorough understanding of modeling systems, regulations, calculations, and financial reporting standards (including ifrs17) used in the insurance industry... horário: comercial benefícios: vale transporte, assistência médica / medicina em......

Analista de Recrutamento e Seleção Sênior
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Years of recent recruiting experience, including successful recruitment of experienced professionals within product, financial technology or front office... exceptional relationship management and negotiation skills, a consultative approach and the ability to influence multiple constituents without......

HR People Strategy Partner
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Guide leaders in identifying and developing emerging talent through talent review discussions and individual development planning... provide effective guidance and coaching to leaders on hr policies, managing individual and team development and performance to achieve targeted business goals......