Ir à oferta completa

KEY ACCOUNT EXECUTIVE

Belo Horizonte - Minas Gerais

Descrição da oferta de emprego

Key Account Executive - Fará visita a clientes em diversas localidades no intuito de fechar grandes contas. Responsabilidades: Seguir todo o processo de vendas; realizando reuniões, follow-ups e preenchimentos necessários para a conclusão da venda dos leads direcionados. Realizar atendimentos presenciais com clientes e potenciais clientes (Disponibilidade para viagens). Preencher o CRM com todas informações pedidas para acompanhamento da jornada do lead/cliente. Atualizar, diariamente, os indicadores de vendas Participar de treinamentos periódicos dos produtos da marca Requisitos técnicos: Superior em curso ou concluído Conhecimento em técnicas de vendas como Spin Selling Experiência com vendas consultivas Experiência com vendas B2B Conhecimento em marketing (inbound e outbound) Expertise para utilizar gatilhos mentais durante a venda Experiência em lojas de colchão/cameba Requisitos comportamentais: Comunicação Persuasão Visão analítica e estratégica Empatia Disciplina e rotina Importante ter disponibilidade para viagens Salário fixo + comissão, viagens pagas pela IWS, vale alimentação, plano de saúde, vale transporte ou combustível #J-18808-Ljbffr
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Caderno Nacional
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 19/08/2025
Data de expiração
  • 04/01/2026
Administrative Department , Technical Department,
HERIGULF OIL AND GAS PLC

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......

Jr_036877 technical support intern latam
Resmed

Requisitos do trabalho let’s talk about you in this dynamic role, you'll gain valuable hands-on experience and insights into operations that are key to business success... if you're passionate about learning and growing in a fast-paced environment, this role will provide you with the perfect platform......

Administrative and Technical Assistant
The Geodes Oil and Gas Plc

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......

Job vacancy open at royal crescent hotel & spa UK
Royal crescent hotel & spa

We have made a public commitment to training called the skills pledge through the uk government's train to gain service available positions bakers / bartenders / chefs / chef de partie, cooks, restaurant and food service manager ,conference & banqueting operations manager, food & beverage team manager......

Opening At The Dilly Hotel
The Dilly Hotel London

Available positions bakers,bartenders,chefs (chef de partie/sous chef/chef d cuisine/cooks),restaurant and food service manager, conference banqueting operations manager, food beverage team manager, account manager, bartender, assistant manager of front office, receptionist, guest relation assistant......

Search Engine Evaluator
Oneforma

Please note: if you have had an active trytrating account within the last year, you are not eligible for this project... the entries to evaluate will be of varied nature, from user intent to authentication of data accuracy... compensation: new referral bonus!! recommend your friends and win extra $100......

Operador de Telemarketing Ativo - MEI
Executive Promotora Ltda

Outros dados de posição horário : 9 às 18hs ( segunda à sexta )... prospecção, consultoria e vendas , por telefone de crédito consignado e demais produtos financeiros, cadastro, conferência e organização de documentos, planilhas, pós venda e demais atividades pertinentes à função requisitos do trabalho......

Vendedor de Crédito Consignado - MEI
Executive Promotora Ltda

Prospecção, consultoria e vendas , por telefone de crédito consignado e demais produtos financeiros, cadastro, conferência e organização de documentos, planilhas, pós venda e demais atividades pertinentes à função requisitos do trabalho experiência em atendimento ao cliente : vendas /cobrança/sac/backoffice/pós......

Actuary (Latin America Region)
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

Descrição: the business solutions executive - latin america region is a product and market specialist – with technical expertise and experience in the latin america insurance industry... horário: comercial benefícios: vale transporte, assistência médica / medicina em grupo, tíquete refeição, assistência......

Senior Financial Analyst
JP&F Consultoria de RH e Gestão de Pessoas

O review invoices for appropriate documentation prior to payment o perform invoice and general ledger data entry o execute credit card and bank account reconciliation o generate purchase orders as necessary o print and obtain signatures on all checks o assist senior financial officers as needed horário:......