PCD - BUSINESS ANALYST II | INTER SEGUROS
Descrição da oferta de emprego
Detalhes da oferta
- Caderno Nacional
- 19/08/2025
- 04/01/2026
Business acumen and focus - active participation in business unit leadership teams excellent verbal and written communication skills... offer valuable insights into business unit restructuring, workforce planning, and succession planning to support long-term organizational goals......
Buscamos um profissional com perfil analítico e estratégico para atuar como business partner de negócios, apoiando as lideranças na execução do planejamento estratégico, acompanhamento de performance e melhoria contínua de processos... conhecimento sobre as melhores práticas de rh e atualizações de mercado......
Realizar estudo de mercado e de concorrência (benchmarking); auxiliar nas ações de branding, visando fortalecer a imagem da instituição; participar de brainstorms com a equipe de marketing, buscando soluções criativas para atingir os objetivos de comunicação de cada campanha; inserir e acompanhar as......
Responsible for managing and reviewing outgoing payments made by their organization... reconciles processed work by verifying entries and comparing system reports to balances... salário: salário competitivo com o mercado regime de contratação: clt - efetivo local de trabalho: campinas - sp modalidade......
Realiza a venda de outros produtos bancários, como contas correntes, cartões de crédito, consórcios, empréstimos e investimentos... horário: seg a sex 09h00 ás 17h00 benefícios e condições dos mesmos: vt, vr modelo de contratação: clt requisitos do trabalho experiência com vendas......
Recepcionar o motorista e orientar a doca de descarregamento; realizar o recebimento de materiais, conferir nf e as condições da carga quanto a avarias; realizar descarregamento de materiais de caminhão, container e veículos utilitários por meio de paleteira manual, e manualmente pelo operador; realizar......
Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......
Develop hr plans and strategies to support achieving the company’s business objectives... actively participate in leadership meetings alongside the sales and operational leadership for the business they support... strategic partnership with business leaders to develop a roadmap to ensure the people,......
Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer,......
Prepare and submit detailed reports on work operations to help drive improvements and streamline business strategies... requisitos do trabalho let’s talk about you in this dynamic role, you'll gain valuable hands-on experience and insights into operations that are key to business success......