PAGINA DE TRABAJO | KEY ACCOUNT
Descrição da oferta de emprego
Responsabilidades y asignaciones Relacionamentos técnicos-comerciais com os clientes-chave para propor e executar ações estratégicas de negócios.
Analisar necessidades e oportunidades, orientando o time de vendas para ações comerciais.
Apresentações regulares para os clientes-chave, propondo novos produtos, serviços, contratos e soluções.
Relatórios sobre o desempenho das clientes-chave para melhoria de desempenho comercial do time de vendas.
Requisitos y calificaciones Graduação em Administração de Empresas ou Engenharia.
Experiência mínima de 3 anos em função compatível.
Información adicional Trabalho híbrido da região de Campinas.
Disponibilidade para viagens.
Descrição da empresa A Beyond HR é uma start-up de Recrutamento & Seleção de Talentos, sendo a empresa com a equipe mais jovem do mercado de RH brasileiro.
Já fizemos 493 contratações de Alta e Média Gerência, Engenheiros e Administradores.
Porém, não nos baseamos nessa bagagem nem assumimos novos projetos com menos comprometimento ou atenção.
entendemos que cada profissional tem propósitos únicos de carreira, e cada cliente tem suas necessidades.
Ambos devem ser tratados achando soluções específicas para atender suas particularidades e expectativas.
Assim, Personalização e Customização são nossos propósitos de fornecer serviços sob medida e os melhores da categoria.
Candidatos e Clientes podem contar com a energia, criatividade e rapidez de resposta da nossa equipe jovem.
Ao mesmo tempo, oferecemos senioridade em nossos projetos por meio de nosso Advisory Committee que garante a governança da empresa e participa diretamente dos projetos de contratação de Classe C.
Acreditamos que a busca por talentos é uma combinação de paixão, esforço, obsessão pela qualidade e proximidade única com o cliente.
fundamentos com os quais estamos pessoalmente comprometidos.
Detalhes da oferta
- Indeterminado
- 12/04/2024
- 11/07/2024
Key responsibilities- account management responsibilities incl... we are seeking a highly motivated and experienced internal account manager to join our client's team... the ideal candidate will have a good understanding of the chemicals industry and a proven track record of successfully managing key......
•manage relationships with others across the group to achieve alignment in key business strategies and decisions... undertake a range of other activities within the corporate finance function, in conjunction with other finance staff, such as maintenance of consolidated key finance activities (e......
Available positions bakers/bartenders/chefs/chef de partie/sous chef/chef d cuisine/cooks/, restaurant and food service manager, conference banqueting operations manager, food beverage team manager, account manager, bartender, assistant manager of front office, receptionist, guest relation assistant......
What you will do: communicate with customers and solve their billing or account-related issues, as well as technical issues related to websites, hosting and domains, via live chat and tickets (portuguese and english)... our team of 900 professionals is behind the success of 2 million clients across......
The role also has responsibility for customer protection around personally identifiable information and risk mitigation including account take over and fraud... previous experience in a contact center environment would be considered a tremendous asset, however, not required you excel in a fast-paced......
The leasing executive plays a key role in maximizing occupancy and revenue for our portfolio of commercial spaces... this is a dynamic role requiring a self-motivated individual with excellent communication, negotiation, and problem-solving skills... you will be responsible for the entire leasing process......
Identify key seo kpis5... generate, edit, publish and share daily content (original text, images, videoor html) that builds meaningful connections and encourages communitymembers to take action4... prepare and present reports regularly7... design posts for social media platforms2......
Key responsibilities:1... •conduct legal research to stay updated on relevant laws, regulations, and industry standards affecting real estate operations... dispute resolution:•assist in the resolution of legal disputes and litigation related to real estate matters, including landlord-tenant disputes......
•conduct risk assessments to identify key areas of risk exposure and develop•riskbased audit plans accordingly... •monitor the implementation of audit recommendations and follow up onmanagement's corrective actions to ensure timely resolution of identified issues... requisitos do trabalho whatsapp......