Ir à oferta completa

PAGINA DE TRABAJO | KEY ACCOUNT

Campinas - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

Descripción del puesto vacante Nosso cliente, uma multinacional japonesa, está em busca de um(a) Key Account para atuar no desenvolvimento e mantimento do relacionamento comercial com seus clientes chaves.
Responsabilidades y asignaciones Relacionamentos técnicos-comerciais com os clientes-chave para propor e executar ações estratégicas de negócios.
Analisar necessidades e oportunidades, orientando o time de vendas para ações comerciais.
Apresentações regulares para os clientes-chave, propondo novos produtos, serviços, contratos e soluções.
Relatórios sobre o desempenho das clientes-chave para melhoria de desempenho comercial do time de vendas.
Requisitos y calificaciones Graduação em Administração de Empresas ou Engenharia.
Experiência mínima de 3 anos em função compatível.
Información adicional Trabalho híbrido da região de Campinas.
Disponibilidade para viagens.
Descrição da empresa A Beyond HR é uma start-up de Recrutamento & Seleção de Talentos, sendo a empresa com a equipe mais jovem do mercado de RH brasileiro.
Já fizemos 493 contratações de Alta e Média Gerência, Engenheiros e Administradores.
Porém, não nos baseamos nessa bagagem nem assumimos novos projetos com menos comprometimento ou atenção.
entendemos que cada profissional tem propósitos únicos de carreira, e cada cliente tem suas necessidades.
Ambos devem ser tratados achando soluções específicas para atender suas particularidades e expectativas.
Assim, Personalização e Customização são nossos propósitos de fornecer serviços sob medida e os melhores da categoria.
Candidatos e Clientes podem contar com a energia, criatividade e rapidez de resposta da nossa equipe jovem.
Ao mesmo tempo, oferecemos senioridade em nossos projetos por meio de nosso Advisory Committee que garante a governança da empresa e participa diretamente dos projetos de contratação de Classe C.
Acreditamos que a busca por talentos é uma combinação de paixão, esforço, obsessão pela qualidade e proximidade única com o cliente.
fundamentos com os quais estamos pessoalmente comprometidos.
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Indeterminado
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 12/04/2024
Data de expiração
  • 11/07/2024
ACCOUNT MANAGER
Reachjobs

Key responsibilities- account management responsibilities incl... we are seeking a highly motivated and experienced internal account manager to join our client's team... the ideal candidate will have a good understanding of the chemicals industry and a proven track record of successfully managing key......

FINANCIAL CONTROLLER
Oman Jobs

•manage relationships with others across the group to achieve alignment in key business strategies and decisions... undertake a range of other activities within the corporate finance function, in conjunction with other finance staff, such as maintenance of consolidated key finance activities (e......

Vacancy At The Royal Garden Hotel
The Royal Garden Hotel

Available positions bakers/bartenders/chefs/chef de partie/sous chef/chef d cuisine/cooks/, restaurant and food service manager, conference banqueting operations manager, food beverage team manager, account manager, bartender, assistant manager of front office, receptionist, guest relation assistant......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

What you will do: communicate with customers and solve their billing or account-related issues, as well as technical issues related to websites, hosting and domains, via live chat and tickets (portuguese and english)... our team of 900 professionals is behind the success of 2 million clients across......

Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

The role also has responsibility for customer protection around personally identifiable information and risk mitigation including account take over and fraud... previous experience in a contact center environment would be considered a tremendous asset, however, not required you excel in a fast-paced......

Leasing Executive - Outdoor
Oman Jobs

The leasing executive plays a key role in maximizing occupancy and revenue for our portfolio of commercial spaces... this is a dynamic role requiring a self-motivated individual with excellent communication, negotiation, and problem-solving skills... you will be responsible for the entire leasing process......

SOCIAL MEDIA SPECIALIST
Oman Jobs

Identify key seo kpis5... generate, edit, publish and share daily content (original text, images, videoor html) that builds meaningful connections and encourages communitymembers to take action4... prepare and present reports regularly7... design posts for social media platforms2......

LEGAL ADVISOR
Oman Jobs

Key responsibilities:1... •conduct legal research to stay updated on relevant laws, regulations, and industry standards affecting real estate operations... dispute resolution:•assist in the resolution of legal disputes and litigation related to real estate matters, including landlord-tenant disputes......

Chief Auditor
Oman Jobs

•conduct risk assessments to identify key areas of risk exposure and develop•riskbased audit plans accordingly... •monitor the implementation of audit recommendations and follow up onmanagement's corrective actions to ensure timely resolution of identified issues... requisitos do trabalho whatsapp......