Ir à oferta completa

BILINGUAL CUSTOMER SERVICE AGENTS - SPANISH

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

Principais atividades:

• Responder às consultas dos clientes de maneira oportuna e precisa, por telefone, e-mail, mídia social ou bate-papo
• Identificar e avaliar as necessidades dos clientes para alcançar a satisfação
• Tratar as reclamações dos clientes, apresentar soluções e alternativas adequadas;
• Acompanhamento para garantir a resolução
• Direcionar solicitações e problemas não resolvidos para departamentos internos e acompanhar garantir resolução
• Atualizar nossos bancos de dados internos com informações e registrar consultas, comentários
e reclamações
• Melhore a experiência do cliente coletando feedback do cliente e compartilhando com nossas equipes de produto

Outros requisitos:

• A experiência como agente de suporte ao cliente ou função semelhante de CS
• Espanhol avançado;
• A familiaridade com setor é uma vantagem;
• Flexibilidade de horário.Número de vagas: 10Local de trabalho: São Paulo, SPRegime de contratação de tipo: Efetivo – CLTJornada: Período IntegralÁrea e especialização profissional: Telemarketing - SACNível hierárquico: AnalistaVALORIZADOTempo de experiência: Entre 1 e 3 anosHABILIDADEScomunicaçãoEnsino Médio (2o. Grau) completoexperiência como agente de suporte ao cliente ou função semelhante de CSFlexibilidade de horário
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Confidencial
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 09/10/2023
Data de expiração
  • 28/05/2024
Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

Responsible for contributing to a strong collaborative team and building customer working relationships while providing excellent customer service... full job description the opportunity are you passionate about working with customers, building relationships, and being part of a growing business? then......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! outros dados de posição what we offer: permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd... be a true ambassador, and show our customers......

Techno Service Engineer
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Job description complete end to end technical support and service know how that includes receipt of purchase order to delivery, installation, clearance of client outstanding... requisitos do trabalho requirements basic education: biomedical engineer work experience: minimum of 5-10 years in a similar......

SAP Basis Admin
Equacao IT

)• excellent customer focus / networking / relationship building /results-driven / self-organized / decision making• strong knowledge of it service management, sap basis and sap application• hands on experience with sap basis activities, sap release upgrades and infrastructure updates for cloud customers•......

Recepcionista de hotel
Hilton Hotel

Organize travel and provide information on local amenities and attractions prepare room bills and ensure prompt payments check out guests, receive payments and return deposits requisitos do trabalho problem solving skills strong communication and interpersonal skills excellent customer service skills......

Sales Head
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Plan and control customer and sales cycles... requisitos do trabalho requirements basic education: bachelors in engineering further education: technical training in the field of same industry, mba will be an added advantage work experience: minimum of 5 years in a similar role and industry workload:100%......

Leasing Executive - Outdoor
Oman Jobs

O provide exceptional customer service throughout the leasing process... this is a dynamic role requiring a self-motivated individual with excellent communication, negotiation, and problem-solving skills... you will be responsible for the entire leasing process, from generating leads and building relationships......

Leasing Executive - Outdoor
Oman Jobs

O provide exceptional customer service throughout the leasing process... relationship building and client management:o build and maintain strong relationships with potential and existing tenants... o draft and finalize lease agreements, ensuring compliance with all legaland regulatory requirements......

MARKETING MANAGER-Real Estate
Oman Jobs

•conduct market research to identify trends, competitor activities, and customer preferences... •coordinate with real estate agents and property managers to ensure effective promotion and showcasing of properties... •monitor and analyze digital marketing metrics to measure the effectiveness of campaigns......

Agente de negócios pj
Allcare gestora de saúde

Seja com o nosso cliente, nosso colaborador e nossos parceiros, nosso foco é proporcionar bem-estar, qualidade de vida e cuidar do que mais importa: a nossa saúde! reconhecida pelo excelente relacionamento com o cliente, a allcare é certificada pela gptw e pela fia, além de possuir diversas premiações......