Ir à oferta completa

CUSTOMER SUCCESS

São Paulo - São Paulo

Descrição da oferta de emprego

Buscamos um customer success que será responsável por reter os clientes.

Responsabilidades e atribuições:

- Entender as necessidades do cliente e como atendê-las;
- Analisar estrategicamente e taticamente sobre metas e resultados do cliente, voltadas a negócios e marketing digital;
- Reuniões por calls de planejamento e estratégia junto ao cliente;
- Fazer Follow-ups frequentes sobre o andamento do projeto dos clientes;
- Agir ativamente para gerir conflitos e solucionar problemas;
- Colher feedback sobre o produto ou serviço;
- Relatórios de resultados e dashboard.

Pré-requisitos para candidatura:

- Acompanhar processos estruturados e trazer inputs para melhoria continua;
- Gostar muito de pessoas, contatar clientes e resolver problemas;
- Ser comunicativo e dinâmico;
- Trabalhar em função das metas dentro das atividades e da companhia;
- Interesse em marketing digital;
- Boa capacidade de comunicação, redação e domínio da língua portuguesa;
- Facilidade de se colocar no lugar do outro;
- Ser organizado para gerir atividades distintas;
- Estar disposto (a) construir;
- Minimização da rotatividade e maximização da satisfação.
- Experiência com atendimento ao cliente;

- Experiência na área de Marketing;
- Conhecimento sobre jornada do cliente e Customer Success;

Informações Adicionais:

Regime de contratação: PJ Remuneração.
Remuneração fixa + comissão por metas atingidas.Número de vagas: 2Local de trabalho: São Paulo, SPRegime de contratação de tipo: Prestador de Serviços (PJ)Jornada: Período IntegralÁrea e especialização profissional: Comercial, Vendas - Venda TécnicaNível hierárquico: OperacionalVALORIZADOTempo de experiência: Entre 1 e 3 anosHABILIDADESSatisfação do clienteNegociaçãoExperiência do clienteSuporte ao clienteComunicaçãoAtendimento ao clienteEtiqueta ao cliente
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Tag Midias Marketing Ltda
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Tipo de Contrato
  • Indeterminado
Data de publicação
  • 05/01/2024
Data de expiração
  • 28/05/2024
Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... focus on the customers’ success by offering additional services, tools, and products... be a true ambassador, and show our customers what customer obsession is really about... our team of 900 professionals is behind the success......

Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

Responsible for contributing to a strong collaborative team and building customer working relationships while providing excellent customer service... the role also has responsibility for customer protection around personally identifiable information and risk mitigation including account take over and......

SAP Basis Admin
Equacao IT

Requisitos do trabalho • english should be at least b2;• candidates must have arabic language skills;• engineering graduate with minimum 4+ years of work experience as sap technical consultant with 2+ years in customer facing role (consulting, it support, it services etc... is a plus• knowledge of project......

ACCOUNT MANAGER
Reachjobs

• identify new business opportunities and work to develop them into profitable accounts• develop and maintain key strategic business relationships across existing and prospective clients• work closely with cross-functional teams to solve and deliver on customer enquiries... quotations, negotiation, repeat......

Agente de negócios pj
Allcare gestora de saúde

Seja com o nosso cliente, nosso colaborador e nossos parceiros, nosso foco é proporcionar bem-estar, qualidade de vida e cuidar do que mais importa: a nossa saúde! reconhecida pelo excelente relacionamento com o cliente, a allcare é certificada pela gptw e pela fia, além de possuir diversas premiações......

Recepcionista de hotel
Hilton Hotel

Organize travel and provide information on local amenities and attractions prepare room bills and ensure prompt payments check out guests, receive payments and return deposits requisitos do trabalho problem solving skills strong communication and interpersonal skills excellent customer service skills......

Assistente Comercial
Alest consultoria

As atividades desenvolvidas serão: fornecer suporte ao time de vendas - responder e-mails, gerenciar agendas, apoiar no pré, durante e pós reunião e preparar documentos relacionados às atividades comerciais... com, docusign e hubspot) oportunidade de crescimento na área comercial......

Sales Head
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Plan and control customer and sales cycles... represent our company and our products at various conferences and events... job description we are looking for a highly motivated sales head for our biorad medisys latam team... contact no: (+91) 9167252373... the candidate should have experience in selling......

Leasing Executive - Outdoor
Oman Jobs

O provide exceptional customer service throughout the leasing process... this is a dynamic role requiring a self-motivated individual with excellent communication, negotiation, and problem-solving skills... you will be responsible for the entire leasing process, from generating leads and building relationships......

Leasing Executive - Outdoor
Oman Jobs

O provide exceptional customer service throughout the leasing process... relationship building and client management:o build and maintain strong relationships with potential and existing tenants... o draft and finalize lease agreements, ensuring compliance with all legaland regulatory requirements......