Ir à oferta completa

PAGINA DE TRABAJO | KEY ACCOUNT LOGISTICS EXECUTIVE

São Paulo - Estado

Descrição da oferta de emprego

Descripción del puesto vacante Nossa  Área de Growth é responsável por garantir que nossa tecnologia apoie cada vez mais empresas do mercado e que nosso negócios cresça de forma sustentável.
Por aqui, você vai encontrar equipes de marketing, vendas, sucesso do cliente, desenvolvimento de mercado e parcerias.
Se você curte desafios e é movido por resultados, este é o lugar certo para você!   Como Especialista Comercial de Vendas, você terá a missão de gerenciar contas estratégicas.
Com o entendimento da operação dos clientes, realizar vendas consultivas e trabalhar o pipeline para resultados consistentes, tornando-se o trusted advisor do cliente.
Responsabilidades y asignaciones Como  Especialista Comercial de Vendas no seu dia a dia você responderá por.
Prospectar novos clientes para empresa; Acompanhar o cliente durante o ramping e garantir o baseline + crescimento da conta; Organizar seu pipeline de acordo com a gestão do grupo Apoiar as áreas de vendas na descoberta junto a prospects/clientes; Gerencie as expectativas dos clientes internos/externos; Conduzir negociações complexas com C-Level; Ter um entendimento da operação dos nossos clientes para orientar o desenho do projeto;  Levantar as necessidades técnicas/operacionais para conduzir o melhor desenho de solução logística aplicada Tenha jogo de cintura para lidar com diversas áreas da empresa e prioridades diferentes;  Identificar as oportunidades dos clientes e apoiar sobre o desenvolvimento de estratégicas Hunter;  Participar na construção das soluções e propostas comerciais;  Acompanhar os projetos e ser a interface entre os clientes e o time interno;  Seja capaz de gerenciar múltiplas atividades e garantir prazos;  Saiba priorizar entregas de acordo com sua relevância;  Seja hands on, curioso e determinado; Tenha foco de que todas suas atividades têm como objetivo principal o sucesso de nossos clientes.
Requisitos y calificaciones Você deve ter.
Formação superior completa; Experiência em logística (First/lastmile) Tracking comprovado de experiência operacional de transportes Perfil Hunter em vendas; Inglês Avançado.
Disponibilidade para atuar de forma hibrida na região da Paulista/SP.
Información adicional DNA do Grupo Intelipost <3 Faz parte do DNA de todo INTELIPOSTER ser ambicioso e buscar entregar sempre mais e melhor.
O respeito e a tolerância são indispensáveis para nós, e somos apaixonados pela nossa diversidade.
Crescemos como time e celebrando juntos todos os resultados atingidos.
Somos Customer Centric e buscamos criar conexão com nossos clientes, com simplicidade e empatia.
Compartilhamos de forma direta e honesta todas as informações e opiniões possíveis.
Reconhecemos nossas fraquezas e assumimos nossos erros.
Somos apaixonados por inovação e usamos da nossa criatividade, autonomia e voz para propor novas formas de fazer as coisas.
Somos representados por cada um e nadamos todos na mesma direção.​   O que você vai encontrar.
Onboarding de boas vindas! “All Hands”.
nosso encontro semanal com o CEO;   Dress Code.
seja você mesmo(a); VR/VA R$ mensal Flex;  Plano de saúde para você e condições especiais para quem você ama; Plano odontológico;  TotalPass; Auxílio Creche; e muito mais...
Escritório.
Rua Bela Cintra, - Consolação - São Paulo/SP Redes Sociais.
Vem conferir nossas redes sociais e revolucionar a logística com a gente! Instagram.
@intelipost LinkedIn.
https://cutt.
y/ShEhMhq Twitter.
@intelipost YouTube.
https://cutt.
y/6hEh4BC *Todas as vagas da IP são abertas para pessoas com deficiência (PcD).
*Em nossos processos seletivos, não há qualquer tipo de distinção em virtude de gênero, orientação sexual, religião, crença, condição social, etnia ou raça.
Está esperando o quê? Candidate-se agora!
Ir à oferta completa

Detalhes da oferta

Empresa
  • Indeterminado
Localidade
Endereço
  • Indeterminado - Indeterminado
Data de publicação
  • 20/04/2024
Data de expiração
  • 19/07/2024
ACCOUNT MANAGER
Reachjobs

Key responsibilities- account management responsibilities incl... we are seeking a highly motivated and experienced internal account manager to join our client's team... the ideal candidate will have a good understanding of the chemicals industry and a proven track record of successfully managing key......

Leasing Executive - Outdoor
Oman Jobs

The leasing executive plays a key role in maximizing occupancy and revenue for our portfolio of commercial spaces... reporting and analysis:o track leasing activity, including lead generation, conversion rates, andclosed deals... o conduct market research to understand industry trends and competitorofferings......

Marketing executive
Ninjour health international limited

Promotion of all products... participation in continuing medical education (cme's) and conferences... requisitos do trabalho requirements basic education: completed basic education (mba, marketing) further education: specialist certificate or equivalent further training in marketing work experience:......

Billing and HR Executive
NINJOUR HEALTH INTERNATIONAL LIMITED

Workload:50 - 60% contract: contract and based on performance, evaluation after 6-9 months language:english (fluent), conversant with local languages like portuguese, french, spanish and german is a plus place of work:sao paulo, brazil requisitos do trabalho requirements basic education: education background......

Leasing Executive - Outdoor
Oman Jobs

Reporting and analysis:o track leasing activity, including lead generation, conversion rates, andclosed deals... o conduct market research to understand industry trends and competitorofferings... leasing and negotiation:o prepare and present proposals outlining the benefits and value propositionof our......

FINANCIAL CONTROLLER
Oman Jobs

•manage relationships with others across the group to achieve alignment in key business strategies and decisions... •manage the group-s cash flows within available facilities, providing appropriate reporting to directors and executive management... undertake a range of other activities within the corporate......

Vacancy At The Royal Garden Hotel
The Royal Garden Hotel

Available positions bakers/bartenders/chefs/chef de partie/sous chef/chef d cuisine/cooks/, restaurant and food service manager, conference banqueting operations manager, food beverage team manager, account manager, bartender, assistant manager of front office, receptionist, guest relation assistant......

Customer Success Specialist (PT language) (Remote)
Hostinger

Ability to show empathy, tactfulness, and proactivity when interacting with customers... high emotional intelligence, with the ability to read customers’ sentiment and reflect back on the feedback provided... we are helping more than 2 million clients to succeed online in over 150 countries......

Bilingual Customer Service Associate
Bilingual

The role also has responsibility for customer protection around personally identifiable information and risk mitigation including account take over and fraud... responsibilities accurately and thoroughly handle increasingly complex client service requests at initial point of contact effectively use......

SOCIAL MEDIA SPECIALIST
Oman Jobs

Identify key seo kpis5... create editorial calendars and syndication schedules7... plan, develop and implement our seo strategy2... build and execute social media strategy through competitive research,platform determination, benchmarking, and audience identification3... generate, edit, publish and share......